مجتمع آموزشی پردیس سازه (معرفت گستر)

آموزش نرم افزار اسکچاپ (sketch up )

توضیح جامع و کلی درباره این نرم افزار

این نرم افزار جز نرم افزار های مدل سازی سه بعدی می باشد ، که در عین سادگی ، با دقت و قدرت نیز می باشد ، همچنین تحت مالکیت شرکتی به نام  ”   Trimble ”  است .

کاربرد

از این نرم افزار در زمینه و رشته های مختلف می توان استفاده کرد از قبیل : عمران ، معماری ، راه و شهرسازی و …

فرم درخواست مشاوره و ثبت نام با مجوز رسمی فنی حرفه ای تهران تئوری و عملی
برای اطلاع از هزینه و برگزاری کلاس ها ثبت نام کنید
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
نام
انتخاب دوره

انواع آن

از انواع اسکچاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

Sketch up pro

Sketch up shop

Sketch up make

Sketch up viewer

مزایای این نرم افزار

این نرم افزار به منظور پیچیدگی ناچیزی که دارد طرفداران زیادی در بین طراحان و معماران دارد .

از قابلیت های این نرم افزار می توان به مدل سازی اسان در عین حال دقیق ، رندر و خروجی با کیفیت قابل قبول ، دسترسی ساده به obj  های اماده سه بعدی و دیگر مساعل اشاره کرد .

کلام پایانی

در اخر باید دانست که امروزه با توجه به پیشرفت علم و فن اوری یاگیری و تسلط بر نرم افزار به خصوص برای رشته هایی از قبیل معماری امری واجب و ضروری است ازهمین جهت باید به یادگیری ان اهمیت داد .

یادگیری و مسلط بودن در این نرم افزار موجب سهولت و تسریع در طراحی شما نیز می شود .

شما نیز می توانید با صرف حداقل زمان ممکن برای ارائه طرح خود از نرم افزار اسکچاپ استفاده کنید .

فهرست

( آموزش پایه نرم افزار اسکچاپ )

1.معرفی نرم افزار اسکچاپ

2.نحوه ورود به نرم افزار

3.آموزش تنظیم زوایای دوربین، zoom کردن و حرکت در صحنه

4.انتخاب کردن، چرخاندن و حرکت دادن اشیا

5.معرفی ابزارهای ترسیمی قسمت اول

6.معرفی ابزارهای ترسیمی قسمت دوم

7.وارد کردن پلان به نرم افزار و آماده سازی برای سه بعدی کردن قسمت اول

8.سه بعدی کردن پلان قسمت دوم

9.ساخت گروه و component وآشنایی با لایه ها

10.روش های مختلف متریال دهی

11.معرفی منوهای default Tray

12.آموزش برش زدن ، انیمیشن سازی و خروجی گرفتن

بخش دوم ( آموزش اسکچاپ طراحی کابینت )

1. مقدمه مدلسازی آشپزخانه

2. مرور کلی

3. تنظیم قالب کار و وارد کردن پلان

4. رسم کابینت ها و لایه بندی

5. رسم کابیت های جدید

6. اصلاح در و رسم جزیره

7. جزئیات به جزیره و کابینت کنار در

8. جزئیات به کابینت گوشه پایین

9. جزئیات به کابینت های بالا

10. متریال دهی به کابینت ها

11. متریال دهی به کف و بین کابینتها

12. خروجی گرفتن

بخش سوم ( کار با ابزارهای نرم افزار اسکچاپ در یک پروژه واقعی )

0. مقدمه

1. نکات اولیه

2. ادامه نکات

3. ایجاد کردن دیوارها

4. شیبدار کردن سقف

5. در و پنجره ها

6. پنجره های بالا

7. دیوارهای داخلی

8. مدل کردن در و پنجره ها

9. مدل کردن پنجره های شیبدار

10. رسم سقف

11. نکات متریال

12. متریالدهی

13. رسم قسمت گاراژ

14. دیوارهای حیاط و رسم آبچکان دیوار

15. حوض آب و پلکان سنگی

16. ایجاد چمن و ناهمواری

17. ایجاد درخت و بوته

18. دودکش

19. آشپزخانه

20. تاج و زیرکابینتی و سنگ روی کابینت ها

21. سینک و هود و یخچال

22. متریالدهی و واردکردن مبلمان

23. تنظیم style

24. تنظیم scene

25.نورپردازی

26.خروجی رندر گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا اطلاعات بیشتر  برای شما ارسال شود.

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح