مجتمع آموزشی پردیس سازه (معرفت گستر)

آموزش نرم افزار لومیون :

توضیحات

نرم افزار لومیون نرم افزاری سه بعدی است ، با محیظ ساده که در دو جهت  انیمیشن سازی معماری و رندرگیری فعالیت دارد.

این نرم افزار در سال های اخیر بسیار پرطرفدار تر و مطرح تر از قبل و پر قدرت تر شده است به قدری که در شرکت ها و مکان های طراحی و معماری در صورت نبود آن ، در آن شرکت خلا حس می شود و بودن آن بسیار ضروری و کاربردی می باشد .

لومیون

مزایا

لازم به ذکر است که در این نرم افزار می توانید در کمترین زمان ممکن ، طرح مدل سازی شده و انیمیشن خود را ارئه دهید و به سرعت در این نرم افزار رندرگیری کنید .

کار کردن و استفاده از این نرم افزار برای طراحان بسیار لذت بخش می باشد .

این نرم افزار موتور رندرگیری مطلوبی دارد و خروجی با کیفیت بالایی را تحویل می دهد ، اما موتور رندر گیری ، V-RAY را پشتیبانی نمی کند .

نرم افزار لومیون با سایر نرم افزار های مدل سازی مثل اتوکد و 3DMAX  نیز هماهنگی و هم خوانی دارد.

فرم درخواست مشاوره و ثبت نام با مجوز رسمی فنی حرفه ای تهران تئوری و عملی
برای اطلاع از هزینه و برگزاری کلاس ها ثبت نام کنید
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
نام
انتخاب دوره

توصیه ما …

با یاد گرفتن این نرم افزار می توانید کمک بزرگی به هدر نرفتن زمان خود کنید .

برای یاد گیری این نرم افزار می توانید به طراحان و اساتید حرفه ای پردیس سازه مراجعه کنید که به خوبی می توانند در جهت یادگیری اصولی این نرم افزار در کمترین زمان ممکن و با حداقل ترین هزینه به شما مشاوره دهند .

لومیون

فهرست مطالب

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” صفر تا صد آموزش لومیون “ :

مقدمه

۱- استفاده از فایل های تمرینی

۲- خوش آمدگویی

فصل اول – اصول اولیه لومیون

۱- بررسی منوی Start

۲- Benchmarking یا معیارسنجی

۳- لود کردن پروژه ها

۴- پروژه جدید

۵- رابط کاربری

۶- منوی تنظیمات

۷- کنترل کردن دوربین

۸- قرار دادن محتوا

۹- وارد کردن مدل ها

۱۰- لود کردن محتواهای وارد شده

۱۱- انتخاب کردن آیتم ها

۱۲- ساختن یک مسیر دوربین

۱۳- رندر کردن یک ویدئو

۱۴- ذخیره کردن یک پروژه

۱۵- عکس گرفتن

فصل دوم – منظره

۱- ساخت یک زمین جدید

۲- تنظیم کردن گزینه های Terrain

۳- نقاشی کردن روی زمین

۴- آشنایی با Height Map ها

۵- اضافه کردن آب

۶- اضافه کردن یک اقیانوس

۷- مرتب کردن

۸- اضافه کردن چمن

۹- گل ها و سنگ های پراکنده و تصادفی

۱۰- اضافه کردن درخت ها

۱۱- اصلاح کردن درخت ها

۱۲- خصوصیات درخت

۱۳- اضافه کردن چندین درخت

۱۴- وارد کردن ساختمان

فصل سوم – متریال

۱- تخصیص دادن متریال های داخلی

۲- تخصیص دادن متریال های خارجی – بخش اول

۳- تخصیص دادن متریال های خارجی – بخش دوم

فصل چهارم – محیط

۱- تنظیم ارتفاع و جهت خورشید

۲- افکت خورشید: تصویر

۳- افکت مه

۴- ابزار تولید کننده پاییز

۵- ریزش برگ ها

۶- افکت باران

۷- افکت برف

۸- کنترل کردن ابرها

فصل پنجم – حالت ساخت

۱- اضافه کردن خودروها

۲- اضافه کردن مردم

۳- اضافه کردن نورها

۴- اضافه کردن اشیا به لیست علاقه مندی ها

۵- لایه ها

۶- ابزار Mass Placement

۷- حرکت دادن، چرخاندن و تغییر اندازه

۸- اصلاح کردن چند آیتم

۹- تکثیر کردن آیتم ها

۱۰- حذف کردن آیتم ها

۱۱- فیلتر کردن انتخاب اشیا

۱۲- انتخاب کردن آیتم های مشابه

۱۳- تصادفی کردن موقعیت آیتم ها

۱۴- قفل کردن موقعیت آیتم ها

فصل ششم – نورپردازی

۱- اضافه کردن یک نور محیطی

۲- اضافه کردن یک نور خطی

۳- اضافه کردن یک نور نقطه ای

۴- فعال کردن نور نقطه ای در شب

۵- هدف گیری نورها

فصل هفتم – فیلم ها، تصاویر و پانوراماها

۱- ساختن یک فیلم – گام اول

۲- ساختن یک فیلم – گام دوم: افکت های جوی

۳- شبیه سازی نور روز

۴- افکت solar study

۵- استایل

۶- افکت ها

۷- انیمیشن

۸- افکت فیلم

۹- رندر کردن تصاویر ثابت

۱۰- رندر کردن یک کلیپ ویدئویی

۱۱- رندر کردن یک فیلم

فصل هشتم – نتیجه گیری

۱- گام های بعدی

پاینده و همیشه پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا اطلاعات بیشتر  برای شما ارسال شود.

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح